joi, 26 septembrie 2013

Mulțumesc, domnule Gâdea!

Gadea ne face scarba
Omul care m-a vindecat de televizor
Când eram copil, mi s-a făcut într-o zi rău, de la niște merdenele. Atât de rău, încât chiar și azi, la aproape 30 de ani de atunci, îmi stăpânesc cu greu reflexul vomitiv atunci când văd produse de patiserie cu aluat tip foietaj.

Știam prea bine, ca orice pasionat de dezvoltare personală, cât de nociv este televizorul pentru psihicul uman de toate vârstele, pentru managementul timpului și pentru sănătate. Cu toate astea, nu reușeam să-l abandonez de tot. De câteva ori pe lună, în momentele de mare oboseală, mă surprindeam privind fără rost emisiunile pe care le produceți, dumneavoastră și concurența dumneavoastră.

Prostituția media la care v-ați dedat în ultima perioadă, chiar dacă în beneficiul unui singur client, RMGC, mi-a făcut atât de multă scârbă, încât acum sunt sigur că m-am vindecat definitiv de tembelizor. Motiv pentru care, trebuie să vă mulțumesc!

În ceea ce vă privește, îmi pare sincer rău că ați ajuns în halul ăsta. Până acum câțiva ani, vă consideram un tânăr capabil, care și-a construit, cu inteligență, o carieră de succes. Se pare însă că, întradevăr, nu poți să te amesteci cu tărâțea, fără să te mănânce porcii.

Un comentariu:

  1. Da...pe mine toată treaba asta m-a lăsat cu un gust tare amar. Eu am fost mai credul și eram de aceeași părere până chiar acum câteva luni.

    RăspundețiȘtergere